Natječaj za posao
Objavljeno: 05.12.2014.
Naziv radnog mjesta:
Voditelj i izvoditelj programskih aktivnosti
- polu radno vrijeme – 20h tjedno, neto plaća oko 2700 kn
Natječaj je otvoren do 12.12.2014.
Prijave možete slati na info@ambidekster.hr
Opis poslova:
preventivni i tretmanski (individualni i grupni) rad s djecom i mladima u riziku/poremećajima u ponašanju, intervencije s obiteljima i roditeljima, temeljene na postavkama sistemske teorije i prakse (uključuje kontinuiranu suradnju sa suradnicima iz Centra za socijalnu skrb, školama i drugim dionicima u lokalnoj zajednici); outreach intervencije - sudjelovanje u radu mobilnog tima - podrška obiteljima u riziku/krizi, intervencije s mladima izvan dosega institucionalne zaštite/podrške; provođenje aktivnosti socijalne pedagogije u razredu; izrada izvješća o radu s korisnicima sukladno dogovorenim rokovima; praćenje stručne literature i propisa vezanih uz područje rada s korisnicima; osmišljavanje i izrada programa rada, radionica i projekata (lokalna, nacionalna, međunarodna razina); obavljanje administrativnih poslova vezanih uz izvođenje projektnih aktivnosti i intervencija; sudjelovanje u organizaciji i izvođenju događaja i skupova vezanih uz rad Udruge; zastupanje Udruge u javnosti; drugi poslovi vezani uz rad stručnog tima i uredske poslove prema nalogu izvršne direktorice
Razina obrazovanja:
VSS, završen diplomski studij društvenog usmjerenja (socijalna pedagogija, psihologija, socijalni rad)
Stručni ispiti:
edukacija u psihoterapijskim školama u tijeku ili završena psihoterapijska škola
Znanja i vještine:
odgovornost i samostalnost u radu; fleksibilnost, prilagođavanje potrebama korisnika, projekata i razvoja organizacije u cjelini; razvijene komunikacijske i organizacijske vještine te sposobnost rada u timu; minimalno pet godina iskustva punog radnog vremena u stručnom psihosocijalnom radu s djecom i mladima, potrebno je iskustvo u kreiranju i vođenju projekata; motivacija u radu za opće dobro u civilnom sektoru
Ostalo:
- položeni vozački ispit iz B kategorije
- odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu (C1)
- napredno poznavanje MS Office paketa
Potrebno iskustvo:
5 godina